AQUESTS SERAN ELS COTXES DEL 2040

11 comentarios:

  1. Wow ami m'encantaria tenir aquells coches��mariama Nyabally

    ResponderEliminar
  2. m'encanten aquests coches. Marc f.

    ResponderEliminar
  3. A MI NO M´ENCANTEN ELS COTXES SON MOLTS RAROS I CONTAMINEN AUNQUE LA MEVA MARE LI AGRADARIA PER QUE A ELLA NO LI IMPORTA

    ResponderEliminar
  4. els coxes estan be pero contaminan masa oriol.p.f.

    ResponderEliminar
  5. M'ancantan els coxas de la policia Jonatan

    ResponderEliminar
  6. que tenen de comprobar si els cotxes funcionen be daniel

    ResponderEliminar
  7. Jo crec que aquests cotxes no s'assemblen res al futuro peque son iguales al des d'ara

    ResponderEliminar
  8. QUE ENS DEXI JUGAR PALUMANX UNA ORAH

    ResponderEliminar
  9. Aquests cotxes son molt chulos i molt guais.
    Manrique

    ResponderEliminar
  10. M'agradat molt aquets cotxes son molt xulos.
    David.

    ResponderEliminar